lørdag den 23. november 2013

Jul det cool

Jeg har, ud over at være kreativ i køkkenet, også været kreativ i stuen. Jeg har haft "beslaglagt" hele stuebordet med HAMA perler. Jeg har arbejdet i flere timer med at lave forskellige juledekorationer/julepynt i perler. Jeg var virkelig "in the zone". Der er nærmest ikke den julefigur, som jeg ikke har lavet på perleplader. Store som små.
Jeg tænkte, at jeg ville dele mine kreationer med jer. Måske I bliver inspireret til at lave noget.

Nu når vi nærmere os julemåneden og julen, så vil der selvfølgelig komme et hav af lækre juleopskrifter og inspiration her på bloggen. Jeg kan bl.a. afsløre for jer, at jeg lørdag d. 30 november, i det bedste selskab, vil gå i julekøkkenet og lave alle mulige lækre julegodter til julen. Det bliver så godt!

Figurene er både nogen jeg selv har fundet på, og nogen jeg har fundet på nettet.



Disse er lavet på mere end en plade. Nøddeknækkeren er lavet på 2 store firkanter, mens de to andre er lavet på 4 store firkanter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar